- serwis Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administrcji dotyczący bazy Powszechnego Elektronicznego Systemu Ewidencji Ludności
- serwis Min. Spraw Wewnętrznych i Administrcji dot. spraw z zakresu obowiązku meldunkowego
- serwis Min. Spraw Wewnętrznych i Administrcji dot. spraw z zakresu dowodów osobistych
- serwis MSWiA – Obywatel.Gov.PL. - portal zawiera usługi administracji publicznej dla obywateli
- baza danych ELA (Ewidencje Ludności w Archiwaliach) - umożliwia wyszukanie informacji o sporządzanych na różne potrzeby spisach ludności np. takich jak: ewidencje, wykazy, kartoteki, które znajdują się w materiałach archiwalnych przechowywanych w archiwach państwowych
- baza danych IZA (Inwentarze Zespołów Archiwalnych) – pozwala wyszukać informacje na poziomie jednostki archiwalnej w danym zespole, natomiast opis jednostki archiwalnej zawiera zazwyczaj takie elementy jak: numer archiwum i zespołu, sygnatura jednostki, tytuł i daty krańcowe oraz opis zewnętrzny, stan fizyczny, a także postać dokumentacji, język i rodzaj pisma dokumentów lub akt, liczba kart lub stron, format, sygnatury dawne i uwagi
- bazy danych ZoSIA (Zintegrowany System Informacji Archiwalnej) i SEZAM (System Ewidencji Zasobu Archiwalnego) – zawierają informacje na temat zespołów zgromadzonych w archiwach państwowych oraz w instytucjach współpracujących krajowych i polonijnych